Föräldramöte

Regelbundna föräldramöten är en viktig för att sklapa ett bra lagteam. Föräldramötena ska i princip vara obligatoriska; de är nödvändiga för att föreningen ska fungera. Här kan verksamheten presenteras och föräldrar rekryteras till både lagets och föreningens aktiviteter. Det finns många uppgifter att göra.

Ingen kan göra allt, alla kan inte göra allt, men alla kan göra något.

Just det sistnämnda är vårt minimikrav:  Alla föräldrar som har barn i Färjestadens GoIF skall hjälpa till med något!

Arbetsuppgifter som diskuteras på mötena är de olika rollerna som lagteamet behöver. Läs mer här!