P17 drar igång höstsäsongen
2023-08-18 22:31

Nu på söndag 20/8 10.00 är första träningen efter sommaruppehållet. Vi kör 10.00 söndagar på Grövle som innan sommaren. Vi kommer i största mån hålla till på den nordligaste planen på träningarna.Just första träningen är det match på den nordligaste planen så på första träningen kommer vi med lite marginal köra vår träning bredvid matchplanen.Det kommer vara extra mycket folk med tre lag som tränar och match samtidigt.Vid 10.00 önskar vi att ni föräldrar som är på plats samlas längs stängslet norr om lekplatsen/kiosken så kommer en av oss ledare att dra lite kort information för er.Vi är tacksamma om alla så snabbt som möjligt svarar på kallelser så att vi får en uppfattning om antalet som kommer och kan planera träningen!Vi ser fram emot en kul fotbollshöst!